Сьогодні розбиваємо міф про ніби-то необхідність особистої присутності пацієнта в аптеці при отриманні ліків чи медичних виробів за програмою реімбурсації за електронним рецептом. Отже
Інформація про те, що пацієнт з е-рецептом має прийти по “Доступні ліки”, інсулін чи інші ліки або медвироби програми реімбурсації лише особисто не відповідає дійсності.
У разі необхідності ліки пацієнту за е-рецептом можуть отримати рідні. Тож в аптеку не обов’язково вирушати особисто. Лише повідомте або пришліть номер вашого е-рецепту рідним, які можуть завітати до аптеки.
В аптеці потрібно повідомити фармацевту 16-значний номер електронного рецепта. А далі обрати із запропонованих фармацевтом торговельних найменувань лікарських засобів саме той, який потрібний. Тож попередьте тих, хто отримуватиме для вас ліки чи медвироби, які саме препарати потрібні, в якій кількості, якого саме виробника.
Якщо в аптеці відсутнє необхідне торговельне найменування лікарського засобу, можна замовити потрібний препарат та прийти до цієї ж аптеки через декілька днів. Або звернутися до будь-якої іншої аптеки, яка відпускає "Доступні ліки".
Докладніше про те, як отримати “Доступні ліки” для своїх рідних за е-рецептом, ми розповідали тут: https://bit.ly/44YWpYI.