
Шановні відвідувачі «Медичний центр Сім’я»
Нам дуже важлива ваша думка, ми цінуємо кожного з вас, хочемо щоб ви отримували максимально якісну та найкращу медичну допомогу. Наші медичні працівники постійно розвиваються та вдосконалюють свої знання, навички та вміння. Розвиваємо сервіс у Центрі, щоб вам було комфортно перебувати у нас. На постійній основі, завжди у відкритому доступі на нашій сторінку, офіційному сайті є анкетування, де ви можете залишити свій відгук, пропозицію чи скаргу. Також на кожній з амбулаторій є скринька для зворотнього зв’язку.
Зараз ми публікуємо короткий звіт за результатами онлайн-опитування на гугл диску.
Моніторинг був протягом лютого 2025 року. Анкетування анонімне, тому відповіді, вважаємо, були максимально відвертими.
В опитуванні взяли участь 95 респондентів, які висловили свою думку про роботу 40 лікарів центру з 70. Середній вік респондентів від 21 до 60 років.
Чи задоволені якістю роботи сімейного лікаря?
79 з 95 респондентів відповіли так, що становить 83% опитаних.
10 респондентів відповіли скоріше так, що становить 11% опитаних.
3 респонденти відповіли скоріше ні, що становить 3% опитаних.
3 респонденти відповіли ні, що становить 3% опитаних.
Чи задоволені ви якістю надання послуг в таких структурних підрозділах?
100% опитаних задоволені роботою адміністрації
95% опитаних задоволені роботою лікарів
99% опитаних задоволені роботою медичної сестри
Чи ознайомлені Ви з правами та обов’язками пацієнта, правилами перебування в медичному центрі?
92 респонденти з 95, відповіли – так, що становить 97 % опитаних.
3 респонденти, відповіли – ні, що становить 3%.
Чи задоволені Ви умовами перебування в медичному центрі?
99% опитаних респондентів відповіли що задоволені
1 % респондентів – не задоволені
Чи задоволені Ви якістю обслуговування працівників зони ресепшен?
90 респондентів відповіли, що задоволені, що становить 95%.
5 респондентів відповіли, що не задоволені, це 5% опитаних
Чи задоволені Ви якістю обслуговування операторів колл-центру?
92 респонденти відповіли, що задоволені, це 97% опитаних
3 респонденти відповіли, що не задоволені, що становить 3% опитаних.
Чи задоволені Ви якістю обслуговування маніпуляційної медсестри та кабінету щеплення?
94 респонденти відповіли так, що становить 99% опитаних.
1 респондент відповів ні, що становить 1% опитаних.
Чи достатньо Вам у закладі наявної наочної інформації?
93 респонденти відповіли так, що становить 98% опитаних.
2 респонденти відповіли ні, що становить 2% опитаних.
Чи звертались Ви за власною ініціативою, або Вас запрошували медичні працівники на вакцинацію або скринінгові (профілактичні) огляди?
78 респондентів відповіли так, що становить 82% опитаних (запрошували їх).
17 респондентів відповіли ні, що становить 18% опитаних.
Нас дуже тішить те, що проаналізувавши ваші відповіді, ми прийшли висновку – більшість респондентів задоволені роботою усіх структурних підрозділів Центру – адміністрація, лікарі, медичні сестри, працівники зони рецепції та колл-центру.
За це ми вам дуже вдячні, працюємо щоб завжди були лише позитивні відгуки.
Скористаємось вашими зауваженнями та пропозиціями.
Ваша думка для нас важлива!
Дякуємо за те, що небайдужі!