Результати моніторингу

Шановні відвідувачі «Медичний центр Сім’я»

Нам дуже важлива ваша думка, ми цінуємо кожного з вас, хочемо щоб ви отримували максимально якісну та найкращу медичну допомогу. Наші медичні працівники постійно розвиваються та вдосконалюють свої знання, навички та вміння. Розвиваємо сервіс у Центрі, щоб вам було комфортно перебувати у нас. На постійній основі, завжди у відкритому доступі на нашій сторінку, офіційному сайті є анкетування, де ви можете залишити свій відгук, пропозицію чи скаргу. Також на кожній з амбулаторій є скринька для зворотнього зв’язку.

Зараз ми публікуємо короткий звіт за результатами онлайн-опитування на гугл диску.

Моніторинг був протягом лютого 2025 року. Анкетування анонімне, тому відповіді, вважаємо, були максимально відвертими.

В опитуванні взяли участь 95 респондентів, які висловили свою думку про роботу 40 лікарів центру з 70. Середній вік респондентів від 21 до 60 років.

Чи задоволені якістю роботи сімейного лікаря?

79 з 95 респондентів відповіли так, що становить 83% опитаних.

10 респондентів відповіли скоріше так, що становить 11% опитаних.

3 респонденти відповіли скоріше ні, що становить 3% опитаних.

3 респонденти відповіли ні, що становить 3% опитаних.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи задоволені Ви якістю роботи Вашого сімейного лікаря?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Чи задоволені ви якістю надання послуг в таких структурних підрозділах?

100% опитаних задоволені роботою адміністрації

95% опитаних задоволені роботою лікарів

99% опитаних задоволені роботою медичної сестри

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи задоволені Ви якістю надання послуг в МЦ «Сім’я», таких структурних підрозділів?. Кількість відповідей: .

Чи ознайомлені Ви з правами та обов’язками пацієнта, правилами перебування в медичному центрі?

92 респонденти з 95, відповіли – так, що становить 97 % опитаних.

3 респонденти, відповіли – ні, що становить 3%.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи ознайомлені Ви з правами та обов’язками пацієнта, правилами перебування в медичному центрі?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Чи задоволені Ви умовами перебування в медичному центрі?

99% опитаних респондентів відповіли що задоволені

1 % респондентів – не задоволені

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи задоволені Ви умовами перебування в медичному центрі?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Чи задоволені Ви якістю обслуговування працівників зони ресепшен?

90 респондентів відповіли, що задоволені, що становить 95%.

5 респондентів відповіли, що не задоволені, це 5% опитаних

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи задоволені Ви якістю обслуговування працівників зони ресепшен?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Чи задоволені Ви якістю обслуговування операторів колл-центру?

92 респонденти відповіли, що задоволені, це 97% опитаних

3 респонденти відповіли, що не задоволені, що становить 3% опитаних.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи задоволені Ви якістю обслуговування операторів колл-центру?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Чи задоволені Ви якістю обслуговування маніпуляційної медсестри та кабінету щеплення?

94 респонденти відповіли так, що становить 99% опитаних.

1 респондент відповів ні, що становить 1% опитаних.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи задоволені Ви якістю обслуговування маніпуляційної медсестри та кабінету щеплення?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Чи достатньо Вам у закладі наявної наочної інформації?

93 респонденти відповіли так, що становить 98% опитаних.

2 респонденти відповіли ні, що становить 2% опитаних.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи достатньо Вам у закладі наявної наочної інформації?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Чи звертались Ви за власною ініціативою, або Вас запрошували медичні працівники на вакцинацію або скринінгові (профілактичні) огляди?

78 респондентів відповіли так, що становить 82% опитаних (запрошували їх).

17 респондентів відповіли ні, що становить 18% опитаних.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи звертались Ви за власною ініціативою, або Вас запрошували медичні працівники на вакцинацію або скринігові (профілактичні) огляди?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Якщо ТАК, то вкажіть коли:. Кількість відповідей: 78 відповідей.

Нас дуже тішить те, що проаналізувавши ваші відповіді, ми прийшли висновку – більшість респондентів задоволені роботою усіх структурних підрозділів Центру – адміністрація, лікарі, медичні сестри, працівники зони рецепції та колл-центру.

За це ми вам дуже вдячні, працюємо щоб завжди були лише позитивні відгуки.

Скористаємось вашими зауваженнями та пропозиціями.

Ваша думка для нас важлива!

Дякуємо за те, що небайдужі!

Поділитися:
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування
Дивитись більше:
11.03.2025

Сьогодні сімейний лікар нашого центру Євгенія Кенез провела заняття з колегами-лікарями...

11.03.2025

Для декларантів нашого закладу!

В Україні...

10.03.2025

До уваги декларантів «Медичного центру Сім'я»!

У зв’...

10.03.2025

7 березня в нашому новоствореному тренінгово-ресурсному центрі відбулася чергова...

Колл-центр МЦ Сім'я:
Гаряча лінія МОЗ:
Колл-центр МОЗ:
Адреса:
89600, Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, буд. 48
АЗПСМ №1:
GPS: 48.434689058784, 22.715515494347
Графік роботи:
Пн-Пт з 8:00 до 18:00

АЗПСМ №1

АЗПСМ №1