Розвиток клієнтського сервісу-обмін досвідом

В наш заклад завітали колеги з різних куточків України, які брали участь у триденному навчальному тренінгу «Розвиток клієнтського сервісу в комунальних медичних закладах».

Метою заходу є впровадження клієнтського сервісу в комунальних закладах первинної та спеціалізованої допомоги.

Ми дуже раді, що саме наш заклад може бути корисним не тільки нашим пацієнтам, а й медичним працівникам з інших закладів. Колеги, при відвідуванні центру заповнювали чек-листи по різним показникам сервісу: розташування та приміщення, персонал, процеси та комунікація, реагування на проблеми, та загальне враження від закладу – і середня оцінка по всім показникам була від 4,7 до 5 б з максимальних 5 балів.

Гості закладу відмітили для себе ідеї, які варто запозичити – брендування, зручна навігація, джерела для отримання зворотнього зв’язку, роботу колл-центру та зони рецепції, а також інформаційні матеріали для відділу інфекційного контролю.

Якщо до нас приходять, щоб запозичувати напрацювання та для впровадження нових ідей, то ми на правильному шляху розвитку закладу!

Вперед до Перемоги!

Поділитися:
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування
Дивитись більше:
22.11.2024

Сімейні лікарі нашого центру вкотре взяли участь у дводенному тренінгу з підтримки...

22.11.2024

До уваги декларантів «Медичного центру Сім'я»!

У зв’...

20.11.2024

☝️Вчора, 19 листопада, в нашому закладі відбулася перша зустріч на Школі відповідального...

15.11.2024

Сімейна лікарка нашого центру Кристина Волонтир відвідала Конференцію в м.Київ на тему:...

Колл-центр:
Адреса:
89600, Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, буд. 48
АЗПСМ №1:
GPS: 48.434689058784, 22.715515494347
Графік роботи:
Пн-Пт з 8:00 до 18:00

АЗПСМ №1

АЗПСМ №1