В наш заклад завітали колеги з різних куточків України, які брали участь у триденному навчальному тренінгу «Розвиток клієнтського сервісу в комунальних медичних закладах».
Метою заходу є впровадження клієнтського сервісу в комунальних закладах первинної та спеціалізованої допомоги.
Ми дуже раді, що саме наш заклад може бути корисним не тільки нашим пацієнтам, а й медичним працівникам з інших закладів. Колеги, при відвідуванні центру заповнювали чек-листи по різним показникам сервісу: розташування та приміщення, персонал, процеси та комунікація, реагування на проблеми, та загальне враження від закладу – і середня оцінка по всім показникам була від 4,7 до 5 б з максимальних 5 балів.
Гості закладу відмітили для себе ідеї, які варто запозичити – брендування, зручна навігація, джерела для отримання зворотнього зв’язку, роботу колл-центру та зони рецепції, а також інформаційні матеріали для відділу інфекційного контролю.
Якщо до нас приходять, щоб запозичувати напрацювання та для впровадження нових ідей, то ми на правильному шляху розвитку закладу!
Вперед до Перемоги!