Розвиток клієнтського сервісу-обмін досвідом

В наш заклад завітали колеги з різних куточків України, які брали участь у триденному навчальному тренінгу «Розвиток клієнтського сервісу в комунальних медичних закладах».

Метою заходу є впровадження клієнтського сервісу в комунальних закладах первинної та спеціалізованої допомоги.

Ми дуже раді, що саме наш заклад може бути корисним не тільки нашим пацієнтам, а й медичним працівникам з інших закладів. Колеги, при відвідуванні центру заповнювали чек-листи по різним показникам сервісу: розташування та приміщення, персонал, процеси та комунікація, реагування на проблеми, та загальне враження від закладу – і середня оцінка по всім показникам була від 4,7 до 5 б з максимальних 5 балів.

Гості закладу відмітили для себе ідеї, які варто запозичити – брендування, зручна навігація, джерела для отримання зворотнього зв’язку, роботу колл-центру та зони рецепції, а також інформаційні матеріали для відділу інфекційного контролю.

Якщо до нас приходять, щоб запозичувати напрацювання та для впровадження нових ідей, то ми на правильному шляху розвитку закладу!

Вперед до Перемоги!

Поділитися:
Дивитись більше:
25.04.2024

Сьогодні з медичними працівниками нашого центру проводив тренінгове заняття Павло Олегович Колесник, сімейний лікар...

25.04.2024

Щорічно, 28 квітня, відзначається Всесвітній день охорони праці. Міжнародна організація праці (МОП) присвячує цей...

25.04.2024

Ми до вас з гарною новиною!

З 01 травня 2024 року...

18.04.2024

15-17 квітня в м. Житомир медичні сестри нашого центру брали участь у «Інтенсивний курс...

Колл-центр:
Адреса:
89600, Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, буд. 48
АЗПСМ №1:
GPS: 48.434689058784, 22.715515494347
Графік роботи:
Пн-Пт з 8:00 до 18:00

АЗПСМ №1

АЗПСМ №1