Сервіс-менеджер «Медичного Центру Сім’я» Оксана Фаринич, пройшла навчання в рамках V Школи медичного сервісу «Розвиток сервісу під час війни» 26-27 березня у місті Львів.
На заході були висвітлені питання, які стосуються сервісу, зовнішні та внутрішні виклики для розвитку сервісу під час війни та повоєнного відновлення. Висвітлювали питання побудови інклюзивної системи охорони здоров’я, елементи інклюзії в закладі згідно «Довідника безбар'єрності». Розібрали «видиму» та «невидиму» безбар’єрність (фізична, інформаційна, цифрова, суспільна та громадянська, економічна), інструменти для розбудови безбар’єрного простору.
В рамках заходу була екскурсія у Superhumans Center, створений для лікування, протезування та реабілітації цивільних осіб та військових, які отримали поранення в наслідок бойових дій, за рахунок донорів та благодійників. Заклад дуже потужний у всіх його вимірах. Провели зустріч з Службою сервісу та якості, зустріч з медичним директором та освітнім департаментом. Відповідали на запитання, які цікавили гостей.
Учасники Школи отримали позитивне враження та захоплення після відвідин цього супер центру. В якому на дуже високому рівні налагоджений клієнтський сервіс всіх точок дотику, пророблені маршрути пацієнтів, дотримання всіх вимог інклюзивності.
По закінченню заходу кожен учасник сформував для себе напрямки вдосконалення та напрацювання з розвитку клієнтського сервісу, маршрути пацієнтів, якості надання послуг, комунікація з внутрішніми та зовнішніми клієнтами.
Вдячні спікерам заходу – голові ГО «Медичні лідери» Юлії Брикульській та незалежному консультанту з питань управління закладами, співзасновнику Харківської експертної групи підтримки медичної реформи Михайлу Довгополу за організацію та проведення мотивуючого та надихаючого заходу, який так необхідний саме зараз.
Україна – неодмінно переможе!