Розвиток клієнтського сервісу-обмін досвідом

В наш заклад завітали колеги з різних куточків України, які брали участь у триденному навчальному тренінгу «Розвиток клієнтського сервісу в комунальних медичних закладах».

Метою заходу є впровадження клієнтського сервісу в комунальних закладах первинної та спеціалізованої допомоги.

Ми дуже раді, що саме наш заклад може бути корисним не тільки нашим пацієнтам, а й медичним працівникам з інших закладів. Колеги, при відвідуванні центру заповнювали чек-листи по різним показникам сервісу: розташування та приміщення, персонал, процеси та комунікація, реагування на проблеми, та загальне враження від закладу – і середня оцінка по всім показникам була від 4,7 до 5 б з максимальних 5 балів.

Гості закладу відмітили для себе ідеї, які варто запозичити – брендування, зручна навігація, джерела для отримання зворотнього зв’язку, роботу колл-центру та зони рецепції, а також інформаційні матеріали для відділу інфекційного контролю.

Якщо до нас приходять, щоб запозичувати напрацювання та для впровадження нових ідей, то ми на правильному шляху розвитку закладу!

Вперед до Перемоги!

Поділитися:
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування
Дивитись більше:
22.08.2025

22 серпня 2025 року Комунальним некомерційним підприємством «Медичний центр Сім’я» оголошено відкриті...

20.08.2025

20 серпня 2025 року Комунальним некомерційним підприємством «Медичний центр Сім’я» оголошено відкриті торги, що...

20.08.2025

До уваги декларантів «Медичного центру Сім'я»!

У зв’язку з відпусткою у нашому Центрі...

19.08.2025

 Команда лікарів та медична сестра з нашого центру проходили другий етап навчання на...

Колл-центр МЦ Сім'я:
Гаряча лінія МОЗ:
Колл-центр МОЗ:
Адреса:
89600, Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, буд. 48
АЗПСМ №1:
GPS: 48.434689058784, 22.715515494347
Графік роботи:
Пн-Пт з 8:00 до 18:00

АЗПСМ №1

АЗПСМ №1