Результати моніторингу

Шановні відвідувачі «Медичний центр Сім’я»

Нам дуже важлива ваша думка, ми цінуємо кожного з вас, хочемо щоб ви отримували максимально якісну та найкращу медичну допомогу. Наші медичні працівники постійно розвиваються та вдосконалюють свої знання, навички та вміння. Розвиваємо сервіс у Центрі, щоб вам було комфортно перебувати у нас. На постійній основі, завжди у відкритому доступі на нашій сторінку, офіційному сайті є анкетування, де ви можете залишити свій відгук, пропозицію чи скаргу. Також на кожній з амбулаторій є скринька для зворотнього зв’язку.

Зараз ми публікуємо короткий звіт за результатами онлайн-опитування на гугл диску.

Моніторинг був протягом лютого 2025 року. Анкетування анонімне, тому відповіді, вважаємо, були максимально відвертими.

В опитуванні взяли участь 95 респондентів, які висловили свою думку про роботу 40 лікарів центру з 70. Середній вік респондентів від 21 до 60 років.

Чи задоволені якістю роботи сімейного лікаря?

79 з 95 респондентів відповіли так, що становить 83% опитаних.

10 респондентів відповіли скоріше так, що становить 11% опитаних.

3 респонденти відповіли скоріше ні, що становить 3% опитаних.

3 респонденти відповіли ні, що становить 3% опитаних.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи задоволені Ви якістю роботи Вашого сімейного лікаря?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Чи задоволені ви якістю надання послуг в таких структурних підрозділах?

100% опитаних задоволені роботою адміністрації

95% опитаних задоволені роботою лікарів

99% опитаних задоволені роботою медичної сестри

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи задоволені Ви якістю надання послуг в МЦ «Сім’я», таких структурних підрозділів?. Кількість відповідей: .

Чи ознайомлені Ви з правами та обов’язками пацієнта, правилами перебування в медичному центрі?

92 респонденти з 95, відповіли – так, що становить 97 % опитаних.

3 респонденти, відповіли – ні, що становить 3%.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи ознайомлені Ви з правами та обов’язками пацієнта, правилами перебування в медичному центрі?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Чи задоволені Ви умовами перебування в медичному центрі?

99% опитаних респондентів відповіли що задоволені

1 % респондентів – не задоволені

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи задоволені Ви умовами перебування в медичному центрі?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Чи задоволені Ви якістю обслуговування працівників зони ресепшен?

90 респондентів відповіли, що задоволені, що становить 95%.

5 респондентів відповіли, що не задоволені, це 5% опитаних

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи задоволені Ви якістю обслуговування працівників зони ресепшен?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Чи задоволені Ви якістю обслуговування операторів колл-центру?

92 респонденти відповіли, що задоволені, це 97% опитаних

3 респонденти відповіли, що не задоволені, що становить 3% опитаних.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи задоволені Ви якістю обслуговування операторів колл-центру?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Чи задоволені Ви якістю обслуговування маніпуляційної медсестри та кабінету щеплення?

94 респонденти відповіли так, що становить 99% опитаних.

1 респондент відповів ні, що становить 1% опитаних.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи задоволені Ви якістю обслуговування маніпуляційної медсестри та кабінету щеплення?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Чи достатньо Вам у закладі наявної наочної інформації?

93 респонденти відповіли так, що становить 98% опитаних.

2 респонденти відповіли ні, що становить 2% опитаних.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи достатньо Вам у закладі наявної наочної інформації?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Чи звертались Ви за власною ініціативою, або Вас запрошували медичні працівники на вакцинацію або скринінгові (профілактичні) огляди?

78 респондентів відповіли так, що становить 82% опитаних (запрошували їх).

17 респондентів відповіли ні, що становить 18% опитаних.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Чи звертались Ви за власною ініціативою, або Вас запрошували медичні працівники на вакцинацію або скринігові (профілактичні) огляди?. Кількість відповідей: 95 відповідей.

Діаграма відповідей у Формах. Назва запитання: Якщо ТАК, то вкажіть коли:. Кількість відповідей: 78 відповідей.

Нас дуже тішить те, що проаналізувавши ваші відповіді, ми прийшли висновку – більшість респондентів задоволені роботою усіх структурних підрозділів Центру – адміністрація, лікарі, медичні сестри, працівники зони рецепції та колл-центру.

За це ми вам дуже вдячні, працюємо щоб завжди були лише позитивні відгуки.

Скористаємось вашими зауваженнями та пропозиціями.

Ваша думка для нас важлива!

Дякуємо за те, що небайдужі!

Поділитися:
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування
Дивитись більше:
22.08.2025

22 серпня 2025 року Комунальним некомерційним підприємством «Медичний центр Сім’я» оголошено відкриті...

20.08.2025

20 серпня 2025 року Комунальним некомерційним підприємством «Медичний центр Сім’я» оголошено відкриті торги, що...

20.08.2025

До уваги декларантів «Медичного центру Сім'я»!

У зв’язку з відпусткою у нашому Центрі...

19.08.2025

 Команда лікарів та медична сестра з нашого центру проходили другий етап навчання на...

Колл-центр МЦ Сім'я:
Гаряча лінія МОЗ:
Колл-центр МОЗ:
Адреса:
89600, Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Ярослава Мудрого, буд. 48
АЗПСМ №1:
GPS: 48.434689058784, 22.715515494347
Графік роботи:
Пн-Пт з 8:00 до 18:00

АЗПСМ №1

АЗПСМ №1